Här har vi kokat vår egen medicin idag…

Billigt och mycket nyttigare än på apotek och butiker.  Svart Aronia fryses, kokas och vi har blandat honung i istället för socker. Så tar vi en msk varje dag.. Klicka på bilderna så syns de bättre.

Published in: on 31 oktober, 2012 at 21:42  Comments (2)  

The URI to TrackBack this entry is: https://prussiluska.wordpress.com/2012/10/31/har-har-vi-kokat-var-egen-medicin-idag/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 kommentarerLämna en kommentar

  1. Vad blir man för friskus på det där hopkoket då…snygg? 🙂
    Jag har fortfarande problem att komma till din blogg. Jag kommer på din Gavatarsida, och kan ändra ditt lösenord och ha en massa kuligt haha. Får googla för att komma in hit!
    Puss o kramas vännen

  2. Man blir jävligt snygg och så får man fina gråblå tänder!!! Det är tur jag litar på dig så du inte går in o sabbar för mig hihihi.. Jag fattar ju inte heller något av de där sidorna där man ändrar grejer…Du får fortsätta att googla…Natti sweetie…W.


Lämna en kommentar