Femte kryssningen i år, funderar på den 6:te…

Så här skönt var det på Birka Paradise i veckan då vi åkte med den..Sol på utedäcket hela dan och när vi närmade oss hemmet dagen efter snöade det…Brrrr.

Published in: on 29 oktober, 2012 at 11:29  Comments (2)  

The URI to TrackBack this entry is: https://prussiluska.wordpress.com/2012/10/29/femte-kryssningen-i-ar-funderar-pa-den-6te/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 kommentarerLämna en kommentar

  1. Gud va smal du blir människa! Ska du försvinna?🙂. Men det ser väldans skönt ut i solen. Och en massa god mat var det väl också förstås🙂
    Kramas

  2. Jo jag har ju gått ner 42 kilo, det är klart det märks. Jag har 7 kilo kvar till lagomvikt för en käring i min ålder..Så just nu väger jag 82 kilo…Trala lalalalå…..Det är klart att jag inte äter buffe på båten utan vi beställer ingen mat och så äter vi på nån resturang i stället…Ha det gott min skatt…Kram fr mig W


Kommentera

