Ryska vackra presenter

Dessa fina presenter fick jag av min sonhustrus Mamma i Izhevsk i Ryssland. Visst är de söta och jag blev så glad…Tack Valentina om du tittar här…Image

Published in: on 9 maj, 2012 at 20:32  Comments (2)  

The URI to TrackBack this entry is: https://prussiluska.wordpress.com/2012/05/09/ryska-vackra-presenter/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 kommentarerLämna en kommentar

  1. Snygga ägg och dockor. Var ett tag sendan jag tittade in här, ser jag, du har gjort om bloggen, snyggt måste jag säga. riktigt trevligt att gå in här. Härligt att se att du varit iväg och tagit hand om dig själv ett tag, det behöver man ibland. Hoppas solen lyser på dig och att du får en bra helg. britt-Inger

  2. Hej Britt-Inger! Kul o se dig. Ja vi är väl periodare med att kika på bloggar…Hoppas du också får det fint. Själv åker jag till Bohuslän imorron bitti..Min lilla Mor behöver besök av mig..Kram från Wendolina.


Kommentera

