Postkodlotteriet är till stora delar bluff…

( beställa en lott senast den 19/9. Gör det i vår lottbutik här på webben så får du dessutom en Värdecheck på 500 kr utan extra kostnad.)

Detta erbjudande hade postkodlotteriet. Jag hade en lott och köpte naturligvis en lott till. Tror ni jag fått nån värdecheck på 500:-? Jag har ringt dit ett antal ggr och de säger att de skickat checken till mig tre ggr. Och jag har inte fått den. Märkligt anser jag för någon av dessa checkar borde ha kommit fram anser jag. Så nu har jag gått ur postkodlotteriet, jag anser att man bluffar för att få folk att köpa lotter och det är förjävligt tycker jag..

Published in: on 18 mars, 2012 at 08:07  Kommentera  

The URI to TrackBack this entry is: https://prussiluska.wordpress.com/2012/03/18/postkodlotteriet-ar-till-stora-delar-bluff/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Kommentera

