Fy skäms Anna Wahlgren…Detta menar jag verkligen…

Jag anser att Anna Wahlgren gott kan bemöta sin flicka Felicia och inte bara säga hela tiden ”Inga kommentarer”. Är man i Annas ålder bör man våga att erkänna att man gjort fel val i livet, det är svårt men för Felicias skull skulle det vara skönt, men även för Anna.  Det kan ju tyckas att inte jag har något med detta att göra men jag har också läst barnaboken och tycker att jag känner mig riktigt lurad. Sen har ju Anna skrivit mycket om sitt liv, hur hon har det och nästan fläkt ur sig vad hon hon varit med om OCH DÅ får man räkna med att människor och däribland jag reagerar…

Published in: on 17 januari, 2012 at 21:41  Kommentera  

The URI to TrackBack this entry is: https://prussiluska.wordpress.com/2012/01/17/fy-skams-anna-wahlgren-detta-menar-jag-verkligen/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Kommentera

