Nu är alla j-a helger slut, nu kan man andas ut…Oj det rimmade visst..

Så här glad är jag att jul, nyår och trettondag är slut. Nu får jag slappna av i mitt inre nästan ett år igen. Tacka vet jag vanliga dagar och normala helger.. På tisdag börjar jag att simma igen, det blir skönt. Två ggr i veckan…Jag får till o med med mig en granne, annars är det det svårt överhuvudtaget att få tag i någon som kan simma här i Västmanland….men nu är det kör hårt..

Published in: on 8 januari, 2012 at 22:32  Kommentera  

The URI to TrackBack this entry is: https://prussiluska.wordpress.com/2012/01/08/nu-ar-alla-j-a-helger-slut-nu-kan-man-andas-ut-oj-det-rimmade-visst/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Kommentera

