En helg full med julmat, julsånger, julkort och mycket mer…

Det är konstigt att man (jag) inte gått i väggen för alla dessa julgrejer som hänger i vägen för mitt liv. …Såna här skulle man (jag) ha…

Published in: on 9 december, 2011 at 21:00  Comments (2)  

The URI to TrackBack this entry is: https://prussiluska.wordpress.com/2011/12/09/en-helg-full-med-julmat-julsanger-julkort-och-mycket-mer/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 kommentarerLämna en kommentar

  1. Jag behöver nog ett sånt piller tror jag. Är inte riktigt i fas, men nu har snön kommit så lite bättre har det i alla fall blivit. Hoppas din helg blev en sån där riktigt bra helg

  2. Vi har haft lite julbord här ikväll, vi var 8 stycken och det var riktigt trevligt…Imorron stannar vi hemma och jäääääser….Natti fr W


Kommentera

