Ja jag vet, min senilitet har börjat så smått…

Två ggr skrev jag om Alex Schulman på tre dar men vad sjutton gör det, ingen bryr sig i alla fall…Men för min egen skull var det lite genant…

Men detta är inte värre än gubben som skriver Genusnytt, oftast bara en massa skit som ingen bryr sig om. Detta är skrivet av en kvinna som vart med om det mesta. Inget kommer att bli mer jämställt för att han skriver om skrevande gubbar och annat som är galet som kvinnor gör.. Det är i verkligheten allt gäller..

GRÄV DÄR DU STÅR…

Published in: on 8 december, 2011 at 10:30  Kommentera  

The URI to TrackBack this entry is: https://prussiluska.wordpress.com/2011/12/08/ja-jag-vet-min-senilitet-har-borjat-sa-smatt/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Kommentera

