En iriver story har jag nu änligen fått…(köpt)

Jag önskade en sådan läsplatta när jag fyllde år men ingen hade råd att ge mig en…Men nu äntligen..

Published in: on 3 december, 2011 at 21:07  Comments (2)  

The URI to TrackBack this entry is: https://prussiluska.wordpress.com/2011/12/03/en-iriver-story-har-jag-nu-anligen-fatt-kopt/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 kommentarerLämna en kommentar

  1. Jag vill också ha en! Så vi får väl se om tomten kommer med en sådan,🙂

  2. Det gör han säkert men du måste påminna honom om det….Kram fr mig…:-) W


Kommentera

