Såg SuperNanny idag….

För första gången(och sista)i mitt liv så jag detta program idag och det gav inte mig några goda vibbar. Finns det verkligen inte någon annan metod att hjälpa föräldrar och barn som har rört till det. Bara att ställa upp i TV och visa sina innersta svagheter, det är ett stort rop på hjälp anser jag.. Men hela detta projekt handlar om pengar, det förstår jag ju. Annars skulle INGEN ställa upp på det…

Published in: on 25 oktober, 2011 at 17:19  Comments (2)  

The URI to TrackBack this entry is: https://prussiluska.wordpress.com/2011/10/25/sag-supernanny-idag/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 kommentarerLämna en kommentar

  1. Hej vännen🙂 Hoppas du mår bra, och att magen är snäll mot dig nu. Jag har sett det där programmet och blir lika brydd varje gång att föräldrarna låtit det gå så långt, eller inte alls kanske man ska säga, i sin barnuppfostran. Barn är barn och om dom har klara regler från början så är det inga problem….bara logiskt tänkande alltså.
    Ska ligga o vila idag, är inne på tredje kuren nu o det börjar kännas både här o där…usch!
    Pussar o kramar till dig vännen🙂

    • Kram mitt hjärta…Tur att vi inte har några småbarn…Hoppas du blir bättre snart….Kram fr W.


Kommentera

