Carl Bildt, hal som en sån här….

Nyfiskad sill från NordNorge, Den är verkligen hal eller glatt som vi sa att mitt hem…Så på ett sätt i varje fall är den mycket lik Herr Bildt när han var hos Skavlan ikväll…

Published in: on 7 oktober, 2011 at 21:25  Comments (2)  
Tags: , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://prussiluska.wordpress.com/2011/10/07/carl-bildt-hal-som-en-san-har/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 kommentarerLämna en kommentar

  1. Kan inte annat än hålla med om att Bildt var lik en sill på Skavlan i kväll. Men jag tror att din sill är godare att äta än vad Bíldt skulle vara om han blev stekt. Smaklig måltid, jag älskar att ha lingonsylt till min stekta fisk. Mums

    • Åh lingonsylt har jag aldrig ätit till fisk . Min morsa (94 år) äter rödbetor till kyckling, ketshup till makrill så lingonsylt till fisk är ju inget..Fast jag tror jag får prova…Ha det gott fr W.


Kommentera

