Äggstocksnyhet….

Det var en sångerska som var på en hel löpsedel en kväll där det stod att hennes äggstock var bort opererad….. Är det verkligen vi läsare som kräver dessa nyheter?
Själv vill jag meddela att jag har opererat ett navelbråck, mitt vänstra ben, gallan är också bortoperad och den 12 oktober skall jag göra en bukoperation…Tja nu vet ni det…Rätt skall vara rätt…

Published in: on 22 september, 2011 at 19:43  Comments (2)  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: https://prussiluska.wordpress.com/2011/09/22/aggstocksnyhet/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 kommentarerLämna en kommentar

  1. Ha, ha, ha…..ett gott skratt fick jag när jag läste ditt inlägg, samtidigt blev jag mig själv igen när jag läste om din kommande operation och vill önska dig lycka till. (PS..så då blir det väl att man inte känner igen dig då när vi möts….förutom på ditt uppfriskande skratt då) Lycka till./Uppkulla

  2. Hej , va kul att se dig…..:-) . Allt utom skrattet och mitt varma hjärta för dig (och några fler behåller jag…hihihi)…Wendy


Kommentera

