Kökskungens stekpannor bara skit…

Detta bildspel kräver JavaScript.

Köpte en sån här stekpanna från Kökskungen men det visade sig att pannan var konkav,  rätt så mycket faktiskt. Jag provade att steka i den två ggr men maten fick bara färg i ytterkanterna. Jag ringde Kökskungen och han säger att en panna skall vara konkav!!! Men inte så mycket som är på min bild väl? Han ville inte byta ut den utan han föreslog att jag skulle åka 12 mil och få den utbytt där.. Nej istället slänger jag skiten och köper en ny panna..Detta retar mig

Published in: on 7 september, 2011 at 19:48  Kommentera  

The URI to TrackBack this entry is: https://prussiluska.wordpress.com/2011/09/07/kokskungens-stekpannor-bara-skit/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Kommentera

