De klädde sig i andra kläder än vad de brukade ha…Hände bara detta förr?

 När jag var tretton år och ville ut med kompisarna fick jag bryta mig ut. Många gånger letade mor o far efter mig på stan och då hade de lånat kläder som de hade på sig, allt för att jag inte skulle se att dom letade efter mig..Jag skämdes jättemycket för dom för det var ju en hel del som såg att det  var dom…

Men det var väl bara sådant som hände förr?

Published in: on 19 augusti, 2011 at 07:40  Kommentera  

The URI to TrackBack this entry is: https://prussiluska.wordpress.com/2011/08/19/de-kladde-sig-i-andra-klader-an-vad-de-brukade-ha-hande-bara-detta-forr/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Kommentera

