Är jag så jäkla konstig om jag som kvinna vill ha en kvinnlig läkare?

Vad jag förstår så är det inte poppis att säga att man vill ha en kvinnlig läkare när jag som kvinna skall gå till doktorn. Även om nu könen är utslätade så kan man väl få ha önskemål om denna sak. Jag vill inte ha någon manlig läkare när jag skall undersöka mig, inte en gång om det är en snygging!!! Är det jag som är gammalmodig eller kan jag komma med såna här krav?

Published in: on 19 augusti, 2011 at 13:10  Kommentera  

The URI to TrackBack this entry is: https://prussiluska.wordpress.com/2011/08/19/ar-jag-sa-jakla-konstig-om-jag-som-kvinna-vill-ha-en-kvinnlig-lakare/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Kommentera

