Aftonbladet eller Expressen?

1: ska jag stå upp eller ligga kvar?

2: ska jag ha gröt eller fil?

3: nyheter i fyran eller ettan?

4: ska vi äta kött eller fisk idag?

5: vilken tandkräm av alla 28 skall jag ha?

6: helmjölk eller lättmjölk?

7:aftonbladet eller expressen?

8: vilken kassa skall jag välja?

9: ska jag handla på kort el. kontant?

Till och med om jag skall ha en korv på macken ställer de dessa frågor:

Ska det vara med bröd?

Senap eller ketshup?

Osötat eller sötad ketshup?

Nåt att dricka till kanske?

Lite sallad kanske?

Det väl inte undra på

att man är trött i skallen ibland?

Published in: on 13 augusti, 2011 at 20:34  Kommentera  

The URI to TrackBack this entry is: https://prussiluska.wordpress.com/2011/08/13/aftonbladet-eller-expressen/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Kommentera

