Män, män, män, män, tja vad säger man?

Published in: on 13 juli, 2011 at 15:06  Comments (2)  

The URI to TrackBack this entry is: https://prussiluska.wordpress.com/2011/07/13/man-man-man-man-tja-vad-sager-man/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 kommentarerLämna en kommentar

  1. Hej Wendy
    Kul att du uppmärksammade min kommentar. Jag gillade det jag såg i din gamla blogg och kommer säkert att titta in i den här också. Din ålder tycker jag bara var ett plus, för hur det än är så skriver man lite annorlunda när man har bredare erfarenhet än vad man har som fjortonåring. /Britt-Inger

    • Kul att du tittade in Britt-Inger…Allt väl här, idag har vi varit på konstutställning. Lägger ut lite bilder på det senare ikväll.Snart är det höst, det gillar jag. Att gå i skogen o plocka lite svamp och fota allt möjligt gillar jag också..Ha det gott och så hörs vi.. Kram fr W.


Kommentera

