Cadillac Eldorado 8.2, Antingen 1969 eller 1970, eller?

Så här har ni aldrig sett mig förr och kommer antagligen aldrig att göra det igen…

Detta bildspel kräver JavaScript.

Published in: on 8 juli, 2011 at 20:32  Comments (3)  

The URI to TrackBack this entry is: https://prussiluska.wordpress.com/2011/07/08/cadillac-eldorado-8-2-antingen-1969-eller-1970-eller/trackback/

RSS feed for comments on this post.

3 kommentarerLämna en kommentar

  1. Åh jag låter denna bilden ligga i varje fall till imorron….För den är såååå bra tycker jag…

  2. Åhh…snacka om att du passar i den bilen !!!!! Den bara måste du ha ju 🙂 Och så kommer du o hämtar mig naturligtvis hihih
    Kramas

    • Jag kommer på direkten Stintan…Med en mobilväska på varje arm…hihihi..Kram fr PW


Kommentera

