Här var det äkta glädje, varsågod att bli smittad…

Published in: on 25 juni, 2011 at 18:51  Comments (4)  

The URI to TrackBack this entry is: https://prussiluska.wordpress.com/2011/06/25/har-var-det-akta-gladje-varsagod-att-bli-smittad/trackback/

RSS feed for comments on this post.

4 kommentarerLämna en kommentar

  1. Precis vad midsommar är om…härligt vännen🙂 Här har just solen börjat visa sig igen, så möjligtvis så slipper vi regnet nu ett tag🙂
    Ha en skön söndag ….kramas🙂

    • Just precis vännen. Hoppas det blev en fin söndag för dig. Jag skall strax lägga in en bild så skall du få se vad jag gjort idag…Nåt som jag ALDRIG gjort förr..Kram o tack för titt..W.

  2. Hej! Måste bara säga att din blogg är fantastiskt rolig. Många tänkvärda ord. Dikten om livet får en verkligen att tänka efter. Jag önskar dig allt gott. /M

    • Hej! Så glad jag blev när jag såg din kommentar…Då finns det anledning att fortsätta bloggen känner jag..Ha en go dag önskar Wendolina


Kommentera

