Hur faen skall man hinna med allt?

En del människor tycker kanske att man inte skall stressa på, man hinner ändå inte med allt man önskar att göra. Men jag vill hinna mycket, jag vill träffa många människor, prata mycket, komma till olika ställen, hoppa från trampoliner, äta skitgott hela tiden…

Imorron är det två kalas, ett veteranbilsrally , lösning av melodikrysset, hoppa bungyjump, ta fram Ferrarin och ösa på upp till Hedemora…Vet inte vad jag skall välja men har jag tur hinner jag allt. Men undrar om gubben hänger på?

Published in: on 17 juni, 2011 at 17:02  Comments (3)  

The URI to TrackBack this entry is: https://prussiluska.wordpress.com/2011/06/17/hur-faen-skall-man-hinna-med-allt/trackback/

RSS feed for comments on this post.

3 kommentarerLämna en kommentar

  1. Nämen nu skämtar du vä ?? SKA du hoppa ??? Hahaha…du bara måste filma i så fall haha. Du är härlig du vännen
    Kramas (ha så kul )

  2. Låter spännande med allt det där🙂

    • Hittar på lite så livet blir lite mer spännande…Hihihihiiii W.


Kommentera

