Onödig kunskap för knäppskallar…

Om en stor del av ditt liv handlar om mat så bör du kunna detta eller säg bara varsågod…

Svenska: Smaklig måltid.

Spanska: Tiempo de la comida de la cuadrilla del gusto

 Finska: Rehun maku miehensä aikaa

 Franska: Temps de repas de troupe de goût

Tyska: Geschmackgruppe-Mahlzeitzeit

 Grekiska: Χρόνος γεύματος συμμοριών προτίμησης

 Italienska: Tempo del pasto del gruppo di gusto

 Japanska: 好みの一団の食事の時間

 Ryska: Время еды шатии вкуса

Published in: on 15 juni, 2011 at 21:56  Comments (3)  

The URI to TrackBack this entry is: https://prussiluska.wordpress.com/2011/06/15/onodig-kunskap-for-knappskallar/trackback/

RSS feed for comments on this post.

3 kommentarerLämna en kommentar

  1. Oj….vad du kan!!🙂 Du, det går inte att klicka på ditt namn när du är inne och lämnar kommentar, det är ju enklare att klicka på ditt namn så man kan komma till din blogg. Du kanske ska kolla varför🙂
    I alla fall så gick det inte att meila dig (vet inte vad felet var nu)…..så här kommer smilys

    Nu ska du se här…hehe….för att göra ett smily så gör du kolon : … och sen parantes ) (för en glad gubbe, och ( för en sur gubbe. Sen finns det hur många som helst som inte jag heller lärt mig, men jag tror man kan se dom på msn
    Hoppas du har det skönt, här är det lite blandat väder och jag vill BARA HA SOL…så nu får det skärpa till sig med vädret, jag bleknar här hahaha

    Hoppas du fattar mitt dravel med tecknen
    Puss i pannan

  2. Hej kompis! Inte förstår jag hur man gör för att ändra det, inte ett skit förstår jag. Jag bara chansar runt.🙂 . Få se om det gick nu då…. Sen detta dataspråk det är inte lätt för en gammal käring. Förlåt mig om du inte kan göra som du vill men du väl försöka att stå ut…
    Stor kram fr W:-/

  3. Jo jäklar nu kom det en gla gubbe…Tack raring för tipset…W


Kommentera

