Hur kommer det sig att min gubbe vill

äta bruna bönor med fläsk och en massa annat som jag blir sååååååå sugen av hela tiden när jag är med i viktväktarna? Visst visste jag att han endast ville ha cowboymat (det ville ju jag med) men nu skulle han ju kunna stödja mig, men ack nej….

Published in: on 14 juni, 2011 at 20:27  Comments (2)  

The URI to TrackBack this entry is: https://prussiluska.wordpress.com/2011/06/14/hur-kommer-det-sig-att-min-gubbe-vill/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 kommentarerLämna en kommentar

  1. Då tycker jag du ska börja med LCHF-dieten…jag har gått på den över en månad nu och gått ner!🙂 Jag äter både fläsk o löksås, kött, bea, bacon, ost och grädde och grönsaker som växer ovan jord…och tom min jäkla mage som krånglat i hundra år är mycket, mycket bättre, så bra så jag skippat medicinerna för den🙂
    Lycka till vännen🙂
    Kramas i masssssorr

    • Tack för tips kompis men jag har provat detta och det var inte bra för mig. Jag mår jättebra av maten i Viktväktarna det är det att jag känner att jag inte får nåt stöd..Men jag borde ju ha lärt mig det av livet att många män vill inte stödja i sånt här….Tyvärr…..Kram vi hörs fr W


Kommentera

