en stor skön joint….

 

 

En läkare uppmärksammade på sin morgonpromenad denna gamla dam, du ser avbildad här bredvid, som satt utanför sitt hus och rökte en cigarr. Han gick fram till henne och sa: ”Jag kan inte undgå att lägga märke till hur lycklig du ser ut. Vad är din hemlighet?”

”Jag röker tio cigarrer om dan”, sa hon. ”Innan jag går till sängs röker jag en stor skön joint. Dessutom dricker jag varje vecka en hel flaska Jack Daniels och äter bara skräpmat. Till helgen häller jag i mig piller, har sex och utövar ingen sport.”

”Det är ju helt otroligt! Hur gammal är du?”

”Fyrtio”, svarade hon.

 

 

 

 

 

Published in: on 9 juni, 2011 at 11:58  Comments (3)  

The URI to TrackBack this entry is: https://prussiluska.wordpress.com/2011/06/09/en-stor-skon-joint/trackback/

RSS feed for comments on this post.

3 kommentarerLämna en kommentar

  1. hahaaha….den måste jag få låna ! ! !
    Hoppas du oxå haft fint väder idag….och att vi fortsätter att ha det. Åker till sonen nästa vecka🙂
    Kramas

    • Hoppas du får det riktigt bra Stintan…Det är du värd. kramis från Prussi

  2. Hahaha den var bra🙂
    Ha en fortsatt bra helg i värmen


Kommentera

