Bananmannen psykar arbetskamrat…

Här står min yngste fine son F och äter banan för att arbetskompisen  skall ta ett flyg snabbt från Arlanda förstås…Reklamen går på TV3. Tryck på länken så tror jag filmen på några sekunder kommer fram…

http://www.youtube.com/profile?user=ninjadixon#p/a/u/2/_aYOUQCgjr8

Kontentan av detta blir då: Ät en banan om du vill bli av med någon snabbt… 

Published in: on 7 juni, 2011 at 20:42  Comments (2)  

The URI to TrackBack this entry is: https://prussiluska.wordpress.com/2011/06/07/bananmannen-psykar-arbetskamrat/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 kommentarerLämna en kommentar

  1. Åhhh…jag känner en som har en son som är filmstjärna :)) Hihihi…va kul vännen! Han är ju väldigt duktig på det där ju🙂 Blir det fler tillfällen för honom att filma reklam?
    Här är det just nu perfekt temperatur….svalt!!!! Men jag vill ändå att det ska fortsätta vara sol o varm, vad som hellst utom kallt o vinter, eller hur?
    Puss o kramas🙂

    • Han gör det ibland när han behöver lite extrastålar. Förra året var han med i nån reklam för arbetskläder…Det är kul tycker jag.
      Jag gillar hösten Stintan, kan inte hjälpa det. Tycker också om lite mer lagom temperatur än idag då det ar 29,5 plus….Kram o natti fr W.


Kommentera

