Tat lugnt med solen, det tänker jag…

Sommaren är här och då är det meningen att man (jag och andra) skall ligga i solen dygnet runt….Så verkar det när man ser och hör sig om. Jag själv skall i nästa vecka gå och visa upp mina konstiga bruna fläckar jag har på flera ställen på  kroppen. I  Bohuslän där jag är född o uppväxt var det ju bara klippsolning jämt och det får man antagligen för nu…Själv tror jag inte (naturligtvis) att jag har nån malignt men det är mina egna tankar.. 

Published in: on 3 juni, 2011 at 08:43  Kommentera  

The URI to TrackBack this entry is: https://prussiluska.wordpress.com/2011/06/03/tat-lugnt-med-solen-det-tanker-jag/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Kommentera

