Titta va lilla Fäbodstintan håller på med till lilla mig!!!

Härlig tjej Fäbodstintan….Nu håller hon på att virka grytlappar till mig, visst är det väl gulligt?  Gå gärna in och säg hej till henne här  http://fabostintan.wordpress.com/

Hon blir garanterat glad….

 

 

Published in: on 24 augusti, 2011 at 20:30  Comments (2)  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: http://prussiluska.wordpress.com/2011/08/24/titta-va-lilla-fabodstintan-haller-pa-med-till-lilla-mig/trackback/

RSS-flöde för kommentarer till det här inlägget.

2 kommentarerLämna en kommentar

  1. Haha….ja men så där ser dom ju inte ut när dom är klara då .)…förhoppningsvis!
    Ha en underbar kväll vännen
    Puss

    • Nej det förstår jag , jag ville ju visa att du HÖLL PÅ sötnos….Kram på dig själv. Fr W :-)


Kommentera

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

